Subject: MKM selgitustaotlus.asice
From: "Piret Kergandberg | WALLESS" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 27 Jun 2025 19:04:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan selgitustaotluse.

Kui leiate, et sellele peaks vastama muu asutus, siis palun edastage see
vastavalt kuuluvusele.

Lugupidamisega

Piret Kergandberg Partner

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

514 1979

Liivalaia 36, 10132 Tallinn

 <https://walless.com/et/> www.walless.com

Eesti, Läti, Leedu

Advokaadibüroo WALLESSi teenustele kohaldatakse üldtingimusi, mis on
kättesaadavad meie  <https://walless.com/et/uldtingimused/> kodulehel.
E-kiri koos võimalike manustega on konfidentsiaalne ning määratud üksnes
ülalmärgitud isikutele. Kui e-kiri on jõudnud Teieni ekslikult, palun
teatage kohe sellest saatjale ja kustutage e-kiri oma arvutisüsteemist.
Aitäh!